Retur

Retur
Vi gjør alt vi kan for å sikre at du er 110% fornøyd med kjøpet ditt. Imidlertid kan ikke alt gå etter dine ønsker, og vi vil hjelpe deg med det så godt som mulig.

Returpolicy

Hvis du ikke er fornøyd med produktet, kan du bytte eller returnere produktet innen 30 dager. Produktene må returneres ubrukt i sin opprinnelige tilstand og med merkelapper og etiketter. Produktet må ikke ha tegn på slitasje. Vi anser sikkerheten til våre kunder og ansatte som veldig viktig. Og det er derfor vi bare kan godta ubrukte produkter som retur.

Du er selv ansvarlig for å betale dine egne fraktkostnader for retur. Fraktkostnader refunderes ikke.

Vi forbeholder oss retten til å avvise returnerte varer hvis det mistenkes at varene allerede har blitt brukt eller skadet uten vår egen skyld. Vi håper på din forståelse, spesielt med den nåværende COVID-19 situasjonen.

Returfrakt

En returforsendelse må være utstyrt med en track & trace-kode. Avsenderen er alltid ansvarlig for forsendelsen. Fraktkostnader er for eksempel også for kundens konto.

Hvis vi har mottatt varene som er returnert av deg, vil kjøpesummen bli refundert til kontoen din innen 30 dager.

Før du vil returnere en vare, må du først sende oss en e-post. Og vi vil se etter den beste løsningen sammen!

Ordren er ødelagt

Hvis bestillingen din er skadet, kan du legge til et bilde eller en video av den ødelagte delen av produktet. Legg til dette i e-posten din og forklar hva som skjer. Forsikre deg om at bildet eller videoen er godt synlig. På denne måten kan vi hjelpe deg på best mulig måte med din bestilling.

Vi hjelper deg

Mail oss til: info@Fashion-Norge.no

Vi prøver alltid å svare innen 24 timer. Vi prøver å finne den beste løsningen på problemet ditt. Gi oss så mye informasjon som mulig om bestillingen din, slik at teamet vårt kan hjelpe deg på best mulig måte.

Avbestillingsregler


Hvis du kansellerer bestillingen din etter at den har blitt sendt, vennligst følg retningslinjene for retur og prosedyrer. Avbestillingen må behandles som en retur med alle gjeldende gebyrer.

Bestillinger som returneres ved LEVERING vurderes for alle ovennevnte kostnader - inkludert gjenoppfylling, kansellering og andre gjeldende avgifter.